top of page
Martin Hofmeister
Znáte to... skvělý produkt i myšlenka, ale zákazníci chybí. Před dvaceti lety jsem pochopil, jak business svět funguje a jak důležitou roli v ní hraje komunikace.
Díky jednotné komunikaci na to správné publikum už se nám podařilo vyladit několik velkých i středních firem. Stačí jen vědět jak na to...
Už přes dvacet pět let pomáhám velkým korporacím ladit komunikaci, a tím zvyšovat zisky. Ukazuji, jak komunikovat, aby klienti pochopili sdělení a jednali podle něj.

Jak šel čas
1997
2000
2010
2014
2021
Tehdy začala moje cesta komunikačního architekta. Pro velké banky jako ČSOB, ING nebo ČMSS jsem ladil dopisy a e-maily, které posílaly svým klientům a učil je základním pravidlům efektivní komunikace.
V roce 2000 jsem spoluzaložil Copy General Onsite Services. Věnoval jsem se hlavně klientské, marketingové i obchodní komunikaci.
Od roku 2010 také procházím každoročně výcvikem v NLP, kde zdokonalujeme komunikační psychologii a stále se vzděláváme.
Komunikační nešvary se stále opakují, a tak jsem je začal sepisovat na web nedasetocist.cz. Aktuální články si můžete přečíst zde.
V roce 2021 jsem založil Vyladíme s.r.o. Zkušenosti, které jsem získal ve velkých korporacích, teď předáváme dál středně velkým firmám i jednotlivcům.
bottom of page